En inte helt vanlig lördag.

Veckorna tickar på i snabbare takt men de gör inte mig nåt för snart e de påsk och sen blir de ju vår!
Lördags eftermiddagen och kvällen spenderades hemma i min lägenhet tillsammans med Brittan och Markus som va på besök. Vi följde våra vanliga rutiner. Sov, åt nachos, tog de lugnt, tills vi slutligen svidade om och gick på Aveny. Där för övrigt Veronika Maggio stod för lite underhållning. Massa dans trots halvdålig musik nere och sen va man nöjd.

Mitt tema för kvällen va lila som ni kanske ser. Med och utan jacka.

Så hinner man ju ta lite tokbilder oxå.


Nu laddar man för en ny vecka igen! Tjohej.

Kommentarer
Postat av: Lill-råttan

Vad fina ni är! Och kul ser ni ut och ha också, attans! Jag längtar efter Er! Kram från Kicki

2009-03-18 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0