Underligt.

Igår skickade ja ut ett sms och eventuellt party i Mars till Stuguklanen plus Shull, men till min stora förvåning så var de endas Balla Zalla som svarade samma kväll. Jaha tänkte ja. Så ja har tydligen inga partysugna töser därhemma. Shull svarade idag, och att Marita skrev på bloggen e inte the same. Så Zalla o Shull, PARTYPARTY!! =) Dåligt av er andra nämner inga namn men kan säga såhär, Rosa-Glasögon, ZeraLillefot och Mrs Fabulous, ni kan ju höra av er om de skulle vara av intresse!!!! Ja tycker iaf att ni ska komma och så sjunger och dansar vi hela natten lång.

Bild från förra partyt i oktober

Kommentarer
Postat av: Zalla

Jag är alltid sugen på kalas. I´m up for it. Patt-kalas repris?? MOAHAHAHA!

2009-02-10 @ 21:15:49
URL: http://zalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohhh, you bet baby!!

2009-02-10 @ 21:52:24
Postat av: Marita

Hehe. Sorry att jag inte svarade på sms:et, men skrev ju här istället :)Ps, låter jätte skoj! Puss puss

2009-02-10 @ 22:37:21
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Annso

Det låter väldigt skoj..hoppas på ett liknande kalas som sist! Jag har faktiskt magsjuka...det får bli min ursäkt...alltid sjuk. Kram!

2009-02-11 @ 00:17:53
Postat av: Lina

jag ber högaktligen om ursäkt för mitt bristande telefonvett. Jag kommer och dricker sprit! Ska försöka att inte vara så fruktansvärt bakfull den här gången.. det blir roligare så.. NEMEN LEIF DÅ!

2009-02-15 @ 13:12:15
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0