De verkar som...

.. som om de blir Barca även detta år! Wiee!


Nu börjar planeringen. Ja och Brittan återvänder till staden som börjar kännas som våran alldeles egna.


Jo jag vet, ja ränner runt, men måste ju passa på när man har pengar och möjlighet.
På onsdag ska ja kanske gå på ett infomöte om polisyrket och utbildning. Svensken som undra om ja skulle me, Hmm kanske de. Och för er som inte vet så ska ja söka en utbildning till hösten. Kriminologi! Äntligen känns de som ja landar.
Längtar efter Stugun nu.

Kommentarer
Postat av: Marita

Kom och hälsa på då! Saknar dig! Puss

2009-02-16 @ 18:12:18
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag säger ju att jag tycker du ska komma hem. Vad är det jag ser??? Ska du till Barca igen. Nöjestripp eller ska det pluggas oxå? Det är kul att du nu vet vad du ska söka - låter ju väldigt intressant. Sök!!

Kram

2009-02-16 @ 21:04:08
Postat av: sara

vad roligt!

när blir det barca då?

2009-02-17 @ 09:05:58
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja du Sara, vi riktar in oss på början av maj men resorna e så dyra. Vi ska luska lite i de. Bara nöjestripp mamma...plugga får ja göra sen=)

2009-02-17 @ 15:32:30
Postat av: C

älska barca! Det blir nog grymt de vännen:)

2009-02-18 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0