De går en väg till mitt hjärta och en bro till mitt liv..

.. ja e hemma när du kommer förbi
Fredag den trettonde idag och än så länge lever ja. ( pepparpeppar )
Har haft lite besök idag efter jobbet. Och inte vilket besök som helst, först Karlsson som ja inte träffat på 10 mån så de va lite överraskande, och sen kom Tommy och Mange en snabbis och kollade in min soffa. Tommy ville köpa den men va ska ja då ha=) Och inte nog me de, får nämligen spendera helgen och alla hjärtans dag tillsammans med Markus. Mysigt värre!
Nu ska ja snart iväg och jobba natten, och känner inte för de idag faktiskt. Money must be funny, in some others world!

Nyårsafton 2008

Mamma blev ledsen när ja sa att ja inte kan åka hem förrän i påsk, dom andra i familjen bryr sig aldrig, haha. 
Mamma tycker om mig hon.

De går en stig till min hemlighet och du följer den precis.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart jag gör

2009-02-14 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0