Som sagt..

..så har vi ju varit på Bali. Underbart. Och min kamera gick ju tyvärr ett ödesdigert mötes under resan så ha hann bara knäppa kort hälften ungefär. Men igår köpte ja iaf en ny kamera och de va min räddning (magnus thor)
Nu ska ja visa lite bilder från resan.

Arlanda och planet

Bangkok flygplats

Hotellet och poolen

Åsså en massa blandade bilder som får tala för sig själv.


Ska lägga upp fler sen när ja fått sno några av dom andra.
Nu e man back on track på jobben och nu vill ja ha jul!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lite bilder fick du ju iaf.Vilka härliga minnen. Har nyss sett på Maritas film från hotellet,rummet,poolen och havet. Gick inte kameran att laga?? Ha det! kram

2008-11-27 @ 21:27:36
Postat av: Shull

Välkommen hem :) Haha bättre sent än allri right! Men fucking lövli fridan!

2008-11-29 @ 16:31:46
Postat av: A-L

Nu har jag svarat på din kommentar och såg du att jag slagit sönder den fina lilla krukan som du målade till mig?! FÖRLÅÅT!!

2008-11-29 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0