Hemma!

Så har vi då återvänt till Sverige och snön. De känns både tråkigt och härligt måste ja säga för vi har ju haft de riktigt bra. Nu sitter jag och väntar på Cicki och hennes bror som snällt har erbjudit att ja ska få åka hem till sundsvall me dom. Mitt resesällskap har redan gått in på gaten och ska snart hoppa på de sista flyget hem till östersund.
ska självklart uppdatera med lite bilder hemma sen, men som sagt så gick min kamera sönder så får klara mig på de ja har.

Nu ska ja börja planera nästa resa=)

Tja!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du vill vara med i tävlingen får du skynda dig att anmäla dig! ;) Det är endast en vecka kvar :)!

http://sandas.blogg.se/2008/october/vinn-lipstick-fran-makeupstore.html

2008-11-23 @ 09:51:00
URL: http://sandas.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Åh vad fort tiden har gått, men det låter som ni haft det riktigt bra.. om alla kom hem det vill säga.. =) Och inga negativa kommentarer om snö fröken Andersson! =) Pöss

2008-11-23 @ 20:38:43
Postat av: Birgitta

Jag tycker att det är skönt att ha er hemma igen. Det har varit så tomt. Tur att det finns bloggar o sms. Fast jag är ju självklart glad för din skull att du har fått uppleva denna resa med brorsan, kusiner och vänner o bra o roligt verkar ni ju ha haft. Tack för parfymen. Kram mamma

2008-11-24 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0