Valborg!

Tog lite ledigt och åkte hem över valborgsmässoafton och 1:a Maj. Alltid lika trevligt att va hemma förståss. Blev bjuden på Grillparty hos Lina och Salken. Jag, Marita, Sara, Lovisa, Lina och Salken hade jättemysigt. Lite senare tittade även Maria förbi. Vi lekte " Se en lapp me en artist och sjung och den andra gissar" Jag och Marita kammade ju hem de såklart=)
image511

Tack för en lyckad kväll tjejer!!
Men nu är de fanken inte långt kvar tills vi åker... Una pina colada, por favor!!

Seek and destroy- Sure, why not?

Kommentarer
Postat av: Lina

Mattes bästa mysvovve =).. Tack för en trevlig kväll, det gör vi om, och då suger jag INTE i mig en hel flaska rödtjut själv. ojoj.

2008-05-03 @ 01:27:50
URL: http://fuckinfabulous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0