Så tar vi oss ett VårRus!

Nyss hemkommen från Vårruset som med sanna ord börjar bli en lite tradition för mig här i Sundsvall!
Man springer, joggar, går eller kryper en 5 km slinga. Och om man anmäler 6 stycken som ett lag så får man även en picknickkorg att smaska på när man kommer i mål.
Mitt lag: Jag, Annalena, Eva, Evas syster och 2  andra?... eh har lite dåligt minne!
Det är mycket trevligt och vädret hade inte kunnat varit bättre.
Och ja, jag dog vid målgången... fy va jobbigt de va alltså..löpträning nästa..

Samma tid och plats nästa år laget!! Yes..

Ska även lägga in en annan bild också:

Lite shopping från Barca!!

Det låter väldigt underligt, men ja har bara SOL hos mig!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Nästa år vill jag också và med! Tyvärr orkar nog inte en sliten tvåbarnsmamma hålla dig sällskap men vi ses ju till picknicken i alla fall! Kram

2008-05-29 @ 22:03:18
Postat av: A-L

Jag kan göra den slitna mamman sällskap jag ;) Har lite mer kort som jag tänker maila dig till minne av en trevlig tradition!! Kraam

2008-05-30 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0