Umeå!!

Som sagt så tog ja och åkte upp till Umeå och hälsade på Annso som fyller 24 idag! Och de var längesen ja hade så jäkla skoj alltså. Såhär såg helgen ut:

När ja kom fram till Umeå så var ja lite småhungrig så vi köpte hem pizza. Sen skulle Annso baka 2 chokladtårtor till lördagen, hon lyckades trots att äggen satt stenhårt fast i kartongen och hon klämde sönder dom=) Sen bäddade och lämnade Annso mig i hennes lägenhet för hon skulle sova hos Bromani!


På lördagen steg ja upp ganska tidigt och väntade tills Annso kom hem, Då stack vi ner på stan och handlade de drickbara för kvällen och så gick vi på Bokia och köpte ett spel som skulle spelas. " Kampen mellan man och kvinna" hette de.
Kl 14.00 va de dags att spela lite Beach på Iksu. Jag och Annso me ett gäng grabbs. Det var hur kul som helst, synd att volleyboll inte riktigt e min starka sida, men mitt lag vann iaf ALLA matcher=) Bra!! Mitt lag: Emanuel, Selin o Adam. Annsos lag: Markus, Alexander, Erik.


Sen va de bara att gå hem och rigga om. Duscha och börja förbereda för Annsos gäster som va beräknad att komma runt 19.30. Men först tog vi och laga ( ja, eller Annso lagade ) en riktig festmåltid till oss själva. Älgstek me ugnstekt potatis och bea. Så himla gott! Och nya xidersmaken topp poängare!! Sen va de smink och hår som gällde. OBS!! De va jag som garnerade tårtorna!!


Och sen började alla ramla in och de blev jättelyckat. Vi spelade spelet och även fast frågorna var lite orättvisa så gjorde vi ganska bra ifrån oss. Men vem fan vet saker om plåtar egentligen? Jag och Annso e expert på ämnet nu!
Musik, chokladtårta m Hallon och grädde, ett spel, glada männskor, alkohol och en värdinna som dagen efter skulle fylla 24! Man kan inte begära mer. Förtjusande!!!


Vid 00 tiden begav vi oss mot utgång. De va meningen att vi skulle på nåt ställe som hette Corona men de va sån kö, så Selin drog me oss på Origo! Ja säga va man vill om de stället, men vi hade kul ändå vi! Marcus smörade, Annso och jag rockade och Selin va en magnet!
Sen va de mat som gällde så vi köpte me oss käk till Annsos mysiga lägenhet som nu såg ut som ett vrak. Så var de tack och godnatt för den här kvällen. Jag röjde upp innan ja la mig, och sen sov man som en stock.


Den här helgen har varit jätterolig och de va så himla roligt att få träffa Annsos kompisar och framförallt hennes trevliga och mysiga Marcus som ingen därhemma har träffat än! Men nu har jag förberett han för en Stuguvisit!
Tack min söta Annso för att jag fick komma! Nu styr vi upp nästa fest tycker ja.=)
Lägger in en spexbild på mig och en ros! blev som lite nöjd me den..haha!
Tills dess...Adios!
image382

Kommentarer
Postat av: Shull

Fick du nå hugg på kroka då? Ah!

2008-03-03 @ 09:58:04
Postat av: Anonym

även att selin va me!!

2008-03-05 @ 02:49:56
Postat av: A-L

Hej systeryster!!
Nu åker vi till USA och kommer aldrig mera hem ;-)
Eller åtminstonde inte förrän till påsk!
KRAAM.

2008-03-05 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0