Klappat och klart

Barca resan låg ju i den viss farozon för Brittan och Gaby men nu verkar de vara avklarat så 6/5- Hola Barcelona!
Idag känner ja mig väldigt glad, kanske för att man snart ska få åka hem till mina nära och kära. men först måste ja avklara lite jobb hen och den.
Ska få låna chefens bil igen och jag har lite panik om väglaget skulle få för sig att bli sämre för jag körde ju av vägen sist med den bilen. De som lever får se om ja tar mig hem. Måste även köra kl 04.00 på påskaftonsmorgonen om jag ska hinna hem till fisketävlingen ( och de är ju självklart ). Jobbar nämligen på oscar långfredagsnatten.
För övrigt skulle ja kunna döda för Anton Bergs Mandelägg!!


Kommentarer
Postat av: sara

faan vad skönt att det har löst sig med barca! men du fisketävlingen är nog på söndag har jag hört.

2008-03-19 @ 13:36:28
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: zalla

Blir nog Åre i påsk, synd. Hur är det med dig? Påsk-kram

2008-03-19 @ 15:49:09
URL: http://zalla.blogg.se
Postat av: Birgitta

Som sagt ta det lugnt. Inget stress. Vi ska ha en GLAD PÅSK.

2008-03-19 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0