#

Go morgon eller nåt?
Veckan bara rullar på och ja hänger knappt me. Idag är dock dagen med stort D. Timrå-Brynäs E.ON Arena 19.00!
Jag väntar me spänning på att mål ska rasa in bakom Backlund, de blir ju kanon de.
Igår vann jag faktiskt pengar på lången. Fick ett insidertips hela vägen från Skottland att jag skulle sätta 500 kr på Chelsea och Björklöven som vinnare. Och de gjorde ja, nästan...satte 100. Och idag hämtade man ut hela 231 kr!!! Sänk You!
Har märkt att folk far ganska mycket nu. Dom e i Skottland, London, Usa, Italien! What for? Nu när de e som allra finast hemma. Ok London ni är ursäktad=)
Igår såg jag och Brittan på Råttatouille! Och den va helt underbart skojjig. Sprack dock min sockerfria vecka med hästlängder, så nu e de kört! Fattar inte hur du klarar de Shull? Jag klarar inte ens 3 dar alltså.
Och så skulle ja vilja ha medhåll från er schlager tittare, att visst sändes Andra Chansen på torsdagen innan den riktiga finalen förut? Jag blev så brydd att de skulle gå på Lördag. Hålla på ändra sådär, blir man ju bara snurrig av.
Och lördagens tävling va ju bland de sämsta ja sett.
Nilkas- du kan bättre!
Sibel trodde hon va Sonja Alden
Linda trodde hon va Victoria Beckham
Charlotte finns de ju inget kvar av
Fronda hade nog skrivit sin låt 2 min innan han äntrade scenen.
Och den där andra killen..Suck!!
Nordman
och Calaisa Tack för att ni åtminstone gick att lyssna på.

Sen gillar jag folk som vaknat till liv igen. Och de va ju minnsann i grevens tid=)
Men kul att du är lite igång igen iaf Anders. Hedrar de men en jävligt snygg bild på oss!

331558-335
Anders o Jag laddar för Supè!




Je crois cèst un peau impossible!

Kommentarer
Postat av: SHULL

japp ja e bra, på just godisfronten :P ifjol var dock 2a chansen på en lörda.. pössi

2008-03-06 @ 08:11:01
Postat av: sara

Heja Timrå klapp klapp klapp!

2008-03-06 @ 11:13:18
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: A-L

Men det är riktigt bra shopping här ;-)
Passar mig!
KRAAM från oss.

2008-03-09 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0