De är inte rätt, men de är ok!

Jaa idag e man ledig eftersom de är ombyggning på högsta nivå. Och de kommer nog bli bra. va jag som fick välja de nya golvet och det blir riktigt snyggt! Bra Frida!
Imorgon ska ja hinna me ett bankmöte innan vi ska sätta tillbaka alla saker vilket förmodligen kommer ta hela kvällen!
Till helgen kommer ju faktiskt grabbarna grus ner och ska spela match på Norrporten arena, så ja hoppas att jag kan få smita ifrån lite tidigare så man hinner se vilken form dom är i! Utgång sen då kanske??
På fredag är de också kalas. Vi ska till vakt Andreas och leka lite, superskoj!
Så min vecka är faktiskt ganska planerad och klar! Och snart får ja åka hem till Stugun också. Är saknad där hemma har ja hört! =)

Är less på grinigt folk...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-10 @ 17:22:01
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Marita

Hmmm, vem har ljugit ihop en historia för dig då ? saknad ??!! Hihi
Näerå! jag saknar dig Frida
Kiss

2008-03-10 @ 23:06:10
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0