Ta en fika på Ica!

Efter jobbe igår släpade jag mig till Ica ( ligger 10 meter ifrån jobbe ) men de är allvarligt dom värsta meterna du  kan vandra. har alltid ångest när man ska går in dit. Anledning? Jo, för de första, Pensionärer, dom är över"jävla"allt. Dom blockerar alla gångar med sina vagnar, dom gnäller och skäller på personal, dom gnäller och skriker på oss andra kunder för att man råkar håva in sista prissänkta kasslern, dom tar snabbkassan även fast dom har fullpackad vagn, dom är allmänt halvjobbiga måste ja säga. För de andra, de är trångt och dåligt upplagt, man hittar ingenting. För de tredje, De e dyrt. Men jag går dit för att de e närmast. Så förstå min panik över Ica.

Handlade massa mat till mina matlådor som jag så duktigt kokade ihop på kvällen ( har bara kycklingen och makaronipuddingen kvar). Synd är att man har bara en liten frys=(
Klockan 18.45 begav ja mig ner på jobbe igen och hämtade upp Annika, så tog vi hennes bil, som jag för övrigt fick köra, bort till Nacksta. Lämnade bilen och Annika och stack till Brittan och Roy ( vovven). Käkade perbullar m lingonsylt, drack massvis me glögg, åt lussebullar, pepparkakor och wienerbröd. Mmm! Sen va de ju desperate så då satt man ju bänkad. Förjävla bra.
Fick sedan sällskap en bit hem på vägen av dom 2. Tack för en trevlig kväll sötnosar.

Nu har ja jiddrat klart.
Frågan e ju vad du håller på me?


Kommentarer
Postat av: sara

ja faan vad arg man blir på pangisar som blockerar vägen. bara för att dom har hela dagen på sig att handla.

2007-12-05 @ 12:34:15
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Marita

snart är det jul
oj vad kul

Puss
Luss(ekatt)

2007-12-05 @ 17:46:48
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Lina

Men fyy fan vad jävla irriterad man blir när pangisarna ska fara och ställa sig i snabbkön när dom har en hel jävla vagn. Och alla vet att det inte är nån mening att säga till för det tag bara längre tid.. och när dom ska betala! MEEEN FYYY FAAAN!

2007-12-05 @ 20:16:22
URL: http://fuckinfabulous,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0