Jobb, Mackan och släkt, snacka om en frisk fläkt!

För de första så börjar inte Fredagsmorgonen riktigt som den skulle... snacka om en knäpp på näsan. Dags att vakna kanske?
På fredagseftermiddan så anlände min kära mor, momma och mina två mostrar Britta och Benita till Sundsvall. Dom skulle gå på Wallmans på södra berget på lördagen men hade så snällt frågat om dom fick sova hos mig på fredagen, och det gick ju självklart bra, även fast jag har lite trångt. Fick dock en stor madrass av mamma så platser ordnades. Jag jobbade ju fredag natt på Oscar så när jag kom hem vi 04 så var det snarkning på högsta nivå, så mycket till sömn fick jag tyvärr inte. Skulle ju upp och jobba kl 8.30 igen, men men.

Tyckte iallafall att de var jätteroligt att dom hälsade på, även fast jag inte hann träffa dom så mycket! Vi syns till jul!

På lördagen så jobbade jag först på jobbe till 16.30. Sen kom Mackan på besök. Han skulle repa med bandet på kvällen och jag skulle ju iväg och jobba på Oscar. Men vi gick och åt Tapas innan dess och det var ju himla trevligt att få äta det igen. Har ju inte gjort de sen jag kom hem från Barcelona. Mmm. Jobbade till 04 igen så på söndagen sov ja mest hela dan. Mackan repade lite till och efter de käkade vi på Bite Line. Kollade lite på Sunes jul och sen blev klockan så himla mycket att han va ju faktiskt tvungen att köra hemöver. Tack så mycke för mat och en rolig helg, Markus!
  

" Gick de bra att sova med 4 flodhästar?" citerat pappa Leif

Kommentarer
Postat av: zera lillefooot

haha pappa leif alltså!

2007-12-17 @ 13:35:41
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Lina

nemen Leif då! Ja, han har druckit lite glögg

2007-12-17 @ 18:36:19
URL: http://fuckinfabulous,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0